want to, but I can't help it

Vilken händelserik dag jag har haft, not.
Jag har kollat film, sovit, kollat film, sovit.
Och nu kollar jag på oc.
Jag ska inte sticka under stolen med att det har varit skönt att bara slappa,
de senaste veckorna har jag inte fått överdrivet mycket sömn.

Imorgon bär det av till stockholm med elin.
Mitt mål är att hitta lite fräscha kläder till sommaren.
Jag behöver lite uppfriskningar i garderoben.

Då har grundskolan fått sommarlov då.
Grattis till er!
På lördag är det min tur :)
När jag tänker efter har tvåan gått väldigt fort.
Jag kan inte komma ihåg mycket som vi har gjort.
Om trean går lika fort står jag snart där med studentmössan och slutbetygen.
Helt sjukt egentligen, vad ska jag sen göra om dagarna?
Då måsta man börja jobba, flytta hemifrån och försörja sig själv.
Men som sagt så är det ett helt år kvar så det behöver jag inte tänka på än.
Jag är ju bra på att skjuta upp saker och ting.

Nu ska jag fortsätta kolla på oc,
det är mina planer för kvällen.
Jag måste även ner till bankomaten och ta ut pengar.
Lika bra att gå en omväg så jag får lite frisk luft.
Det ska ju vara bra om man känner sig trött och seg.
/S

Kommentarer
Postat av: sofie z

Tack till sommarlovet :)

2008-06-12 @ 22:09:37
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0