but I guess life's not really like that

Dagen har passerat fort.
Kan bero på att jag sov lite för länge.
Det är lätt hänt att man vänder på dygnet
när det är lov.
Det är inte till min fördel.
Jag måste vänja mig vid att gå upp tidigare
annars blir det en pina
när skolan börjar.
Kanske borde jag införskaffa mig
en obekvämare säng ?

Idag var det sol ute och
jag passade på att ta en promenad.
Man vet aldrig när det är fint väder nästa gång.
Jag träffade på crissi och jonte tre gånger.
Katrineholm är ibland för litet.

Nu väntar jag på att hanna och emma
ska ringa på dörren med godsaker.
Vi ska nämligen kolla på film ikväll.
Hanna har valt filmen Hairspray
och jag tror det är ett bra val.
Jag kan återkomma om den punkten.
För det är ju säkert sååå många som vill veta
vad jag tyckte om filmen. Visste väl det.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0