en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

vad gör du nu för tiden?
varför hör du aldrig av dig?
det var alldeles för länge sen vi sågs.

Ikväll blir det middag at my place.
Hanna, Emma och Mia ska göra min kväll :)
Vi ska äta, sjunga singstar och spela pratmakarna.
Det är på tiden.

Det blev inte mycket sömn inatt
och då var jag ändå den som sov mest
med mina tre timmar.
Mitt och några andras ansikten
var klotterplank undet natten,
jag har så roliga klasskamrater.

Två tunga väskor fick jag släpa hem idag
det är den näst jobbigaste hemfärden
jag har varit med om.
På första platsen ligger min och emmas cykeltur
hem från marmis en sommarmorgon förra året.
Den var inte att lika med.

Nu ska jag lägga mig i soffan
och glo på oc till jag somnar,
vilket kommer gå skapligt fort.
/S

Kommentarer
Postat av: emma s

hahaha marmorbyyyyyn, det var kul xD vi hade ju tur med vädret :)

2008-03-21 @ 12:39:35
URL: http://skagerdalemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0