heja tjejer är ni klara?

Tävling idag för mina tjejer dårå. Det innebar att väckarklockan ringde sju imorse. Mindre uppskattat, speciellt efter en sen kväll. Tävling var i Strägnäs och om jag ska vara ärlig så har jag aldrig riktigt gillat den hallen. Nog för att de hade bättre "kiosk" den här gången, man slapp gå in i badhuset, men hallen är så liten och det finns inga bekväma platser för gymnasterna. Mina tjejer skötte sig fint och trampetten var mest lyckad. Tyvärr fick de ingen medalj men det är ju inte det viktigaste.
Dagens bästa på bussen hem kommer här. Vi kollade på en engelsk film utan text och efter en stund kom dagens dialog.
Moa E: jag ser inte texten!
Moa S: det gör jag!

Snart börjar andra chansen och då blir det popcorn och cola till :) Det har jag förtjänat efter en lång dag.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0