I don't know how to fail

Idag är det fredag
och fredag är lika med festdag.
Den här fredagen är inget undantag.
Dags att fira nyblivna 18 åringar.

Jag börjar få ånget över min träning.
Eller det som ska vara min träning.
Jag har blivit sjukt dålig på att
pallra mig ner till friskis.
Det måsta bättras omgående!
Jag tänkte att om jag skriver det här
måste jag ju hålla det.
När jag väl är där är det hur skönt som helst,
med jag är dålig på att få arslet ur vagn
och ta mig dit. The first step is alwys the hardest.
Från och med nästa vecka blir det
regelbunden träning fram till somaren.
Men idag var jag faktiskt där och sprang
på löpbandet och gymmade.
Det är så sjukt skönt efteråt.
När jag ändå var utanför dörren
passade jag på att sola.

So long fuckers
nu drar jag på fest!
/S
kvällens värd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0