isn't it funny

Idag träffade jag Hanna för första gången på över en vecka. Skönt att veta att hon är tillbaks där hon är hemma.Det fungerar inge bra när hon är ute på villovägar. Snöskotrar som leker herren på täppan, vilket resulterar i blåmärken, och så har ju inte jag någon att känna mig smart bredvid. Det sista var ett skämt. Jag har ju umgåts med Elin hela veckan.

Vår film till Casablanca fick sin första scen idag. Känns bra. Vi fortsätter filma imorgon.

Nu ska jag duscha efter en hård och slitsam dag.
/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sofie, det var väldigt mycket pikar mot mig i det här inlägget, men jag bjuder påt =) Föresten, jag hade ju jeans på mig idag som du såg och jag hade ju pressat på mig dom och nu så fick jag se att det har blivit blåmärken som streck efter sömmarna på jeansen.. grymt äckligt! JAG ÄLSKAR DIG, jag fungerar inte bra utan dig heller

2008-03-10 @ 21:45:13
URL: http://hannapannautankanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0