kärlek på jobbet

Nu är mässan över och jag svävar fortfarande på moln. Anledningen är att jag idag, för första gången, pratade med Mr.R. Eller pratade och pratade, vi utbytte några meningar när jag frågade om han ville fylla i en enkät. Jag säger bara åhh. Ni hör ju, jag är såld. Ett hinder bara, han har flickvän!
Lite information om själva mässan dårå. Det var väldigt många generösa utställare. Jag vet inte hur många pennor, nyckelringar, mobildisplay-putsare och godis jag har. Det räcker och blir över iaf. Vi fick väldigt mycket bröm för vår insats och det är alltid lika kul :) En rolig dag.

Ikväll ska vi fortsätta filma till casablancafilmen. Den ska bli topnotch.


Dagens roligaste
Vi stod ett gäng och pratade och alexandras mamma var närvarande och yttrade några meningar. När hon hade gått utbrast niclas: vem var den där random kärringen / tanten? Vi kollade fundersamt på varandra och undrade om niclas var seriös eller inte. När vi insåg att han inte hade en aning om vem "random kärringen / tanten" var sa jag: det är alexandras mamma. Alla (ink. alexandra) började asgarva och niclas fick känna sig dum och gick därifrån xD


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0