rock you like a hurricane

Jag har nyss kommit hem från
en trevlig kväll hos mina kusiner.
Vi åt mat, påskmat tror jag,
visst är det typ samma som det man äter på julen?
Jag gillar midsommarmaten bättre.
Då får man gräddfil och gräslök.
Och så slipper man musten.
Ikväll var även första gången jag spelade
guitar hero, i nyktert tillstånd.
Jävlar i haven vad kul det var.
Det var svårt i början
men mot slutet var jag riktigt duktig.
När pappa kommer hem
är det han som köper det till mig.
Det blev även singstar
och jag fick spöa mamma på några låtar.
Det blir mer SingStar i morgon
at my place.
Håll tummarna för att du är bjuden.

Btw, så blev det inget stort påskägg.
Det blev inget påskägg alls
för mamma hade glömt det hemma
så jag får det imorgon istället.
Bättre sent än aldrig.
Eller hur hanna? ;)

Nu ska jag höja min status på vetgirig.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0