sängar är bara för mesar, jag ska sova på golvet, det är coolt

vad ska katrineholm med snö till?
för det första finns det ingen bra skidbacke
för det andra finns det inga skoterförare
och för det tredje ligger inte snön kvar
om någon nu råkade ha ett par skidor eller en skoter
Helt meningslöst
men ändå så faller den från himlen
SUCK

Jag är medveten om att jag klagar mycket på snön nu
men jag klarar inte av den.
Jag skulle ha uppskattat den mer om den var här för tre månader sen
men just nu förstör den bara mina vårskor.

Ikväll ska klassen slagga hos shara.
Vi ska äta pizza
kolla på film
och sjunga singstar :)
Allt ska utföras i pyjamas
Mysigt.

Nu ska jag äta glass
och lyssna på how to save a life
det, mina vänner, är sommar!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0