thank you for all that you have done for me

Emma och Hanna har precis åkt hem
efter en mycket trevlig kväll.
Det blev film, pizza och skvaller.
Precis som det ska vara :)

Tänkte slänga in några ord
om vad jag tyckte om filmen.
Bara för att jag vet att ni vill veta (?)
Det är klart att filmen är godkänd
eftersom Zac Efron är med i den.
Det gör ju att den är godkänd
redan innan man har sett den.
Alla som tycker att Zac är snygg räcker upp en hand.
Okej, du kan ta ner handen nu.
Det var ca 90 procent sång i filmen,
lite kortare sånger och mer prat skulle jag föredra.
Big NO för att han blir kär i henne.
Låt säga såhär: hon är ränder
och han är fläckar.
Men det är ju en smaksak.

Ska det bli en tidig kväll för min del ?
Kanske inte vore så dumt.
Jag kör på den idén.
Godnatt.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0