vi kanske skulle ge det en chans

Om jag inte visste bättre skulle jag tro att det var vinter.
Det var ingen träning idag.
Men det hade inte jag blivit informerad om
så jag åkte ner till hallen och väntade så snällt
på att klockan skulle bli dags.
Emelie jobbade så hon upplyste mig om att träningen var inställd.
Jaha, då hade jag cyklat ner i kylan helt i onödan. 
Men jag fick ju motion, som elmelie sa.

Jag har varit inne på att köpa mig en skinnjacka nu till våren.
Helst en mörkbrun.
Men idag hittade jag en mycket fin vårjacka.
En svart fjällräven.
Så nu har jag beslutsångest. Suck.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad
och glömma bort att det snöar.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0