you have become my addiction

Mr.R var där
Jag var där
varför kunde jag bara inte hälsa?
för att jag är feg, för att han är för jävla snygg och för att han redan har flickvän.
f u c k

Nu är det bestämt att klassen ska ha pyjamasparty hemma hos shara på onsdag. Vi ska kolla på film och äta pizza :) Hela klassen kommer sedan sprida ut sig i lägenheten på alla tänkbara sovmöbler och övernatta. Jag ska iaf ha med mig min luftmadrass :) Hela klassen kommer vara trötta på lars-åkes lektion dagen efter men det får ha ta när han inte ger oss ledigt trots att hans lektion är den enda vi har på torsdag. Naturligtvis är den på morgonen så det blir ingen sovmorgon för så bortskämda är vi inte.

Som jag har nämnt tidigare är vi lediga imorgon :) Kan inte nämnas för mycket.
Vill även passa på att gratta mina vänner som firar 6 månader tillsammans idag :)
/S


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, först läser man i sin blogg att jag ska få fan för något. Sen så läser man här att du vill gratta mig, hihi, vilken hämnd =) Men tack Soffan och jag ser framemot torsdag =)

2008-03-17 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0