ärlighet varar längst

Ditt namn:  Sofie Desirée Kämpe
Födelseår: 1990

Spelar du instrument: guitar hero

Har du några danska släktingar: nope

Ditt mest överanvända ord: ameh och alla filmrepliker ^^

Dina första tankar när du vaknar: redan? jag somnade ju nyss

Vart befinner du dig just nu: i köket på tegnervägen

Vart bor du: i city

Vad har du för t-shirtstorlek: det beror på

Vad Är du bra på: vad är jag inte bra på?

Är du singel: jovars

Antal timmar sömn inatt: åtta stycken härliga timmar

Person du vill lära känna bättre: viktor, men jag är öppen för förslag

Vem vet mest om dig: elin nyberg

Vem vet du mest om: elin nyberg

Vad vill du ha just nu: sommar och sol

Vem hatar du mest i hela världen: -

Höger eller Vänsterhänt: höger

Vilka sjukdomar har du: ingen, vad jag vet

Ditt mål i livet: ha förbannt kul, all the time

Sängdags: för en halvtimme sen

Fobier: spindlar

Känner du en snygg kille: om jag gör!

Har du körkort: haha, nej

Vilka cigg gillar du mest: jag röker aldrig nykter, på fest tar man det som bjuds

Brukar du svara på kontaktannonser: aldrig

Äger du några vapen: ett hagel gevär

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: nicole, I think

McDonalds el Burger King: Ronald McDonald's restaurang

Röker du:  nej

Svär du: nej fan

Sjunger du: sjunger och sjunger, jag brukar göra ljud

Duschar du dagligen: japp

Den starkaste du vet: pippi

Vill du gå högskola: nja, sånt som visar sig

Vill du gifta dig: kanske, inte än på ett tag iaf

Tycker du att du är attraktiv: det bror på vem jag jämför med

Är du en hälsogeek: motsattsen

Kommer du överrens med dina föräldrar: ja

Vad vill du arbeta med när du blir stor: ingen aning

Min hårfärg och frisyr: i helhet, blond

Kläder du hade på dig idag: tights och kofta

Favoritfärg på kläder: svart, grå och vit

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: beror på hur snälla päronen är 

Piercingar du har:  nada

Sov du ensam inatt: nej, katten joinade

Vem sov du hos senast: elin?

Blivit slagen den senaste månaden: elin är starkare än man tror


jag älskar honom
han älskar mig
det är ömsesidigt

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0