BPH

Nu luktar det pizza här hemma :)
Smarrigt.
När den är uppäten ska jag ta mig en promenad.
Man får joina om man vill.

Snart är det inte långt kvar till jag fyller.
Idag skrev jag ihop en liten önskelista.
Jag har ett bekymmer.
Jag vet inte om jag ska ha fest eller inte?
Jag vet ju själv hur besviken man blir när de som fyller inte har fest.
Så det lutar åt att ha fest.
Men då kommer nästa frågor, vart och när?
Lokalfest känns stelt och tråkigt på något sätt
men om jag har den hemma kan det inte komma lika mycket folk.
Och ska man bli firad så ska man blir firad. STORT
Jag ska på 18 årsfest i helgen, lokalfest.
Blir den lyckad kanska jag blir mer sugen på att ha lokalfest.

Egentligen skulle jag ha skrivit klart mitt historiaarbete ikväll
men om jag känner mig själv så kommer jag inte ens öppna boken.
Jag har viktigare saker för mig.
Lira gh till exempel.
Och sen måste jag bli kung på skateboard innan den 9 juni.
Någon som har bra tålamod och kan ge mig en snabbkurs?
/S

Jag saknar OC

Ryan: Sometimes I think you talk just to make sounds.
Seth: Well, sometimes I do.


Summer: What do you want from me Cohen?
Seth: I just want you.



image124

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag <3 OC

2008-06-02 @ 00:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0