dag 2

Ge mig en pizza och se till att jag aldrig gör något liknande igen.
Drinkmixen kan kasta sig i slasken.
En dag klarade jag att dricka den där skiten
men nu är det slut med det.
Det var iaf ett tappert försök.
Jag har en ny stradegi, bara onyttigheter på helgerna.
Det låter bättre.

Idag har jag köpt presenter till mamma som fyller på torsdag.
Tänk vad tiden går, hon blir redan 41 år.
Det var meningen att det skulle rimma.

Någon som har ett tips på vad man kan vara på en maskerad?
Det börjar bli ont om tid nu.
Jag är öppen för förslag.

Nu är det dags att duscha
innan Dr. House visas i rutan.
Någon mer än jag som tycker att han är snygg?
/S

image74

Kommentarer
Postat av: E

han är sexig

2008-05-06 @ 23:17:13
Postat av: C

Du kan ju klä ut dig till Dr House ;)

2008-05-07 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0