håll i hatten

Jag har nästan namnsdag idag.
Någon kom på den otroligt dumma idén att byta ut sofie mot sonja,
men jag ser det fortfarande som min namnsdag.
Så grattis till mig! :)

Igår var det smörgåstårta hos nyberg.
Bästa vännen har ju gått och blivit myndig.
Snart är det min tur, så börja spara pengar.
Jag förväntar mig många presenter ^^
Åter till tårtan, den var asgod.
Iaf för att vara gjord av elin.
Inte visste jag att hon hade sånna kocktalanger.
Vi fick även vanlig tårta och den var lika felfri den.
Behöver jag säga att jag blev proppmätt?
Hon uppskattade presenterna hon fick
och det gjorde hon rätt i.
Imorgon är det dags att fira hanna som också har blivit myndig.
Hon firas på Rhodos 35 minuter i sju.
Har du ingen present är du inte välkommen.

Min lillebror ska köpa en ny mobil.
Den senaste sony ericsson.
Jag tål inte riktigt att han kommer ha än bättre mobil än jag.
Han är liksom min lillebror, jag ska vara först med allt.
Man kan väl säga att jag tävlar mot honom om väldigt mycket
men han vet inte om det.
Lika bra, jag är en så förbannat dålig förlorare.

På lördag är det maskerad och jag vet vad jag ska vara.
Tror jag.
Jag ska vara Sandy i Grease.
I sista scenen, när hon är cool och sexig.
Jag tyckte att den sandy passade mig bättre.

Jag har bränt mig på tungan.
PIrogen var lite för varm.
Idag hade de lovat pirog i skolan
men när vi kommer 20 minuter efter att matsalen öppnats
är pirogerna redan slut!
Och vad får vi istället?
Fullkornspasta !?
Fullkornspasta på en torsdag?
Va, är det redan torsdag?
Det var ju tisdag nyss och vart har onsdagen tagit vägen?
Snart är det helg :)
Tänk mysteriet på greveholm.

Och på träningen var jag lika klok som alltid.
E - vi kan köra pepparkaskull.
S - nej jag kan en rolig lek.
Jag börjar förklara hur leken går till.
S - har alla förstått? *stolt*
E - sofie, det här är pepparkakskull.

Med bilderna nedan undrar jag varför inte jag passar lika bra i mittbena som mischa?
Och ja stephanie, jag valde att inte klippa bort dig.
Ska jag göra mig ful på bild vill jag ha dig vid min sida.
Ta det som en komplimang =)
/S

  

Kommentarer
Postat av: stephanie'

hahaha, snyggt, jag antar att det tas som en komplimang, men inte en jätte positiv sådan ;D

2008-05-16 @ 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0