kom ihåg mig då

Ikväll blir det filmkväll hemma hos mig.
Drop in efter klcokan halv nio.
Det blir mysigt.

Idag har jag och emma varit på stan
och köpt presenter till födelsedagsbarnen i maj.
Det känns som alla fyller i maj.
Alla pengar tar slut den första veckan.
Synd för danne som fyller den 22:a.
Jag kom att tänka på en rolig historia nu.
- vad heter du då min gosse?
- tom.
- är det efter din pappa?
- nej, man efter hans plånbok.
Den stämmer in på mig.
Eller egentligen inte.
Jag har ingen plånbok,
jag är ingen gosse
och min pappa heter inte tom.
Där sprack det.

Jag har fem tv-serier favoriter.
Det här är en av dem.
Wild Kids 2005 - oförglömligt!
/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0