let me get this straight

Gårdagskvällen blev ganska spontan.
Jag gillar spontana kvällar.
Från att inte ha några planer alls
till en helkväll med roligt folk.
Vi gick till juha (?) där vi inte kände en kotte.
Tur att man är social.
När alla blev utkörda tog vi några varv på stan.
Blev en hel del kisspauser också.
Det var mycket folk ute, eller jag uppfattade det så.
Vi säger såhär, det var mycket roligt folk ute.

Undrar när elin vaknar.
Jag lämnade ju henne på stan tillsammans med danne igår.
Jag ger bara igen för valborg.
Den måste man vara en BPH för att fatta.
Jag känner för en picknick nere på djulöbeach idag.
Bäst att jag ringer och väcker elin.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0