ser jag tjock ut i den här?

Morgonen började med en besvikelse.
Jag hade hoppats, och förväntat mig,
att erik hassle skulle vinna metro music challange 2008
men så ser jag joakim och joel på första sidan.
Okej, deras låt var bra men ingenting mot hurtful.
Jag tröstar mig med att min favorit kom två.
Ettan förlora, tvåan vann.?

Efter skolan satte jag mig och pluggade matte.
Jag bläddrade igenom boken i alla fall.
Jag tänker såhär, jag har haft godkänt på alla prov
så det gör inget om jag failar på nationella.
Därför känner jag inte så stor press.
Bra taktik känner jag.

Hanna klippte Jesper idag också.
Jag är nöjd och det var väl huvudsaken?

Jag och Shara var och shakade ass på danspasset idag.
Händelserik dag.
Nu ska jag dricka upp min apelsinjuice och sen sova.
/S

you don't know what you got till you missing it a lot
I have to go throw it away
I was wrong from the start from the button of my heart I apologize
what I did to you was hurtful
what I'm going through is hurtful


image75


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0