tell me about it, stud

Ikväll är det maskerad ute i björkvik.
Sara är kvällens värdinna och jag tror det kan bli en riktigt trevlig kväll.
Jag är inte så pepp än men jag tror att det har med vädret att göra.
Jag blir nog mer pepp när jag och elin börjar med make overn.
Jag är rädd för att jag mer kommer likna en uppstoppad krov än sandy.
Jag är inte så säker på att lacktightsen passar min päronformade kropp.
Det är så skolsyster ser min kropp, päronformad.
Jag hatar henne.

Igår var jag och mina bästa vänner på rhodos och firade hanna.
Det var väldigt gott och mysigt.
Kebabspett och tsatsiki, mums.
När vi var mätta och belåtna gick vi hem till anton.
Vi lekte med hannas presenter och dansade.
18 -åringarna fick för sig att de skulle in på starlight
eftersom det var gratis inträde fram till klockan 23.
Jag vill också vara 18.
Imorgon är det exakt 3 veckor kvar.
Sen ses vi på krogen.
Kvällen avslutades hemma hos viktor med sunes sommar.
Ni vet redan vad jag tycker om den filmen, topnotch!

Pappa köpte nintendo wii idag
så nu ska jag spela.
/S

Några bilder från kvällen :)
           
          


Kommentarer
Postat av: Daniel

Har du vänner?

2008-05-18 @ 20:25:07
URL: http://hagapojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0