ute i naturen bland alla djuren

Jag är verkligen ingen skogsmulle.
Jag tycker inte om att vara i naturen
och jag passar verkligen inte in på landet.
Idag var jag och mamma hos hennes
jobbarkompis sanna och gissa vart hon bor, på landet.
Mamma skulle hjälpa hennes dotter
att prova ut en bra sadel till sin häst.
Och där stod jag, fattade ingenting.
Varför följde jag ens med?
Jag hade ju blivit lovad fika men jag vet inte om det var värt det.
Jag kände mig bara så jävla dum.
Jag kände mig som paris och nicole i the simple life.
Jag hängde inte med i snacket
och visste inte vad jag skulle göra när jag fick en order.
Och jag var den enda som inte hade smutsiga och fula kläder.
Jag kände mig så mycket stadsbo som man kan känna sig.
Jag kommer inte besöka landet på ett bra tag nu.
Och jag fattar inte hur jag ska stå ut med att ha
natur- och friluftsliv som iv-val i trean.

Efter eva & adam tog jag och emma en promenad till djulö.
Frodo var också med och han är för söt.
Det var skönt att gå en sväng och prata av sig.
Nu ska jag ta mitt colaglas
och kolla på resterande avsnitt av greveholm.
/S

den kvällen var topnotch


Kommentarer
Postat av: N&F.L

haha, asså jag hade glömt bort att du också skulle ha det! tänkte att du inte tog det för att du hatar't xD men men (:

2008-05-04 @ 16:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0