våga bygga på något nytt

Har precis kommit hem från en väldigt trevlig kväll i stadsparken.
Kvällen började med en mycket god kebabtallrik
och sen spelade vi kubb.
Det har blivit en favorit hobby.
Tjejerna mot killarna.
Efter 3 omgångar med kubb och lagbyte hade jag fortfarande inte vunnit.
Jag var iaf inte sämst, den titeln fick konrad.
Senare hämtade vi vattenpipa och pratmakarna, suveränt.

Kvällen igår var inte sämre.
Rixfm festival i Linköping och grymma artister.
Kvällen besvikelse var att takida bara spelade två låtar.
Eftersom de var sist ut hade man ju hoppats på lite mer.
Vi får väl vara glada över att de sjöng curly sue iaf.

På förmiddagen jobbade jag på KAEB's familjedag.
Vi skulle vara där kl 08.00 så jag hade satt mobilen på väckning kl 07.20.
Jag vaknade av att mobilen ringde, trodde jag.
Jag gick upp, åt frukost, sminkade mig, borstade tänderna och gjorde mig klar för att cykla iväg.
Jag kollade jag på klockan och den var tio i, perfekt.
Kollade en gång till och javisst klockan var tio i, men tio i sex!
Mobilen hade inte alls ringt, jag hade bara fått för mig det
så jag gick och la mig igen, med sminket på.
Det sjuka var att jag gjorde samma sak igen, 2 timmar senare.
Då gick jag upp och trodde att mobilen hade ringt
men när jag var klar var det 20 minuter kvar.
Behöver jag nämna att jag är trött nu?
/S

      

Kommentarer
Postat av: Therese

haha kanonkväll måste jag säga! mysigt! :)

du MÅSTE skicka bilderna Erik är med på, lova! ;)

2008-06-01 @ 20:36:59
URL: http://theresemariaforsman.blogg.se/
Postat av: sofie

Nej, jag är inte anensjuk. absolut inte, varför skulle jag? :)

2008-06-02 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0