vill man vara fin får man lida pin

Jag kan inte hjälpa att jag blir besviken.
Skärp till dig.

Maskeraden igår var helt okej.
Det var lite mindre folk än vad jag hade förväntat mig
men alla var utklädda.
Bilder kommer när jag har fått tillbaka min kamera.
Duktig som jag är så glömde jag den.
Idag känns det som att jag har nageltrång.
Eller jag vet inte eftersom jag aldrig har haft det
men jag kan tänka mig att det känns såhär.
Jag som aldrig brukar ha högklackat
gick runt i pumps hela kvällen igår.
Det var en pina.

Dagen har varit tråkig, i överlag.
Det enda positiva har varit pizzan och eva & adam.
Och nu pratar jag med adolf på msn, det är också ganska roande.
Han är ju social iaf :)

Nu ska jag fortsätta med filmkunskapen.
Tror det blir en promenad innan mörkret kommer.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0