det går bra nu

Idag var alla treor i stockholm på saco-mässan men jag kan inte säga att det var så jättegivande.
Jag har nämligen ingen aning om till vad eller om jag ens vill plugga vidare.
Bartenderskolan i Magaluf låter dock lockande...

Vad kan man göra på en bussresa upp till Älvsjö då?
Om man är klass mplo3 så ringer man till skistar och bokar en stuga i sälen.
8 - 11 januari roar sig klassen i fjällen, jag är pepp!

Imorgon åker jag och Elin till Trollhättan och bor på hotell, äter lyxbufé och träffar folk i filmbranschen.
Helt enkelt en vanlig dag i våra liv som filmregissörer...
Upp till bevis för Isn't it funny.
Vi är tillbaka på söndagkväll men självklart är mobilen med, b o m b a .

Allt är som det ska och jag är väldigt glad.
det rimma nästan, fast bara nästan, jag är inte helt retard
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0