gör det igen, för oss markoolio

Jag förstår inte hur det går till men jag har alltid blåmärken på knäna efter en utekväll.
Jag kan aldrig minnas att jag slår i dem men på något vis finns det alltid ett blåmärke dagen efter.
En del får kramp i armen när de är bakis, jag får blåmärken...

Kvällen igår var mycket trevlig och jag uppnådde mitt mål, något jag ångrar lite idag.
Jag mådde betydligt sämre än vad jag trodde när jag vaknade men det var bara att ta tjuren vid hornen.
Jag gick till Tip Top runt halv ett så nu är jag fräsch i håret igen, tack Hanna.
Vi passade även på att tröstäta lite på maistro men jag fick knappt i mig halva kebabtallriken.
Något jag kommer ångra nästa gång jag är hungrig.

Ikväll ska jag ta det l u g n t .
Teven är min bästa kompis, synd bara att han inte visar något värt.
Jag får kolla igenom filmsamlingen och se om jag hittar något intressant.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0