obekväma skor igår, ömmande fötter idag

Jag var på kusinträff igår och det var väldigt trevligt.
Det var första gången jag träffade släkten på morfars sida.
Och det var mig en pratglad bunt med människor så nu vet jag var jag har fått det ifrån.
Det bjöds på trerätters, underhållning, gamla minnen och mycket skratt.

lite släktingar


martin var på plats


Linnéa, Hanna, Alva


bekanta ansikten


två syslingar och en mamma


vi var kungar i baren


min mamma har tydligen hetat Karin


det är alltid en som är snygg


massa foton


sysling fredrik


det bjöds på varmkorv


Kommentarer
Postat av: iza

haha, elin tipsade mig om det här.. roliga bilder! eller nåt..

2008-12-01 @ 11:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0