idétorka

Imorgon ska vi lämna in en text som framhäver harmoni och känsla.
Imorgon klockan elva ska jag lämna in texten som jag inte har börjat på.
Jag försökte skriva lite förut men det står helt still.
Jag vet inte alls vad jag ska skriva.
Och nu hinner jag inte skriva något mer idag,
så jag måste skriva ihop en text innan jag går till skolan imorgon.
Det var ju inte så jag hade tänkt det men har man idétorka så har man.

Idag ska jag åka buss själv och det är bland det värsta jag vet.
Inte hittar jag mitt headset heller. Fuck.
Jag och Olle ska till Marieberg i eftermiddag.
Vi ska shoppa lite, äta god mat och glida runt i affärer.
Jag tycker att det ska bli väldigt trevligt :)
Så nu måste jag fixa mig innan bussen går mot vingåker.
/S

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

shysst, tar kompisens kille....

2008-10-06 @ 15:26:23
Postat av: emma

Ni är söta! :) Alla anonyma är bara avundsjuka Sofie. Kärleken är blind och har inga gränser. Det är ju inte precis så att man väljer vem man blir kär i.

2008-10-07 @ 14:00:24
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0