maybe I'm amazed

Kära vänner, ingen idé att försöka nå mig på mobilen för den funkar nämligen inte.
Om en vecka ska den vara back on track så till dess når ni mig på ett annat nummer.
Hur ni får tag på det nummret är ert problem, men det är värt det.
Jag gjorde ickefungerandemobil-upptäckandet i morse och morgonen fortsatte med brända mackor.
Behöver jag säga att jag var irriterad stora delar av dagen?

Nu är jag på bättre humör för Olle is in da house.
Visserligen sover han men han är iaf här, haha.

Btw, Gardan (Lars) uttalde ditt namn roligt idag Shara.
Synd att du inte var där och missade det.
Jag och Elin asgarvade.

Ikväll är det Bonde söker fru och jag har köpt en godispåse.
Det är jag fan värd.
/S

Kommentarer
Postat av: Shara

Haha, jasså? Hur då? ;)

2008-10-15 @ 22:54:26
URL: http://sharasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0