upp som en sol, ner som en pannkaka

Ibland väcker min pappa mig utan att han har någon anledning.
Som idag, då kom han in i mitt rum klockan tio och sa att det var dags att gå upp.
Jag får väl tacka för att min dag blir längre.

Jag har fått nya grannar, Råttan har flyttat.
Det är klart att man blir förvånad.
Och ännu mer förvånad blev jag när jag fick ett sms av Alexandra:
vet du jag är ovanför ditt hem.
Hon ville att jag skulle komma upp och hälsa på mina nya grannar, vilket jag självklart gjorde.
Det slutade med att jag gick ner och hämtade mitt sällskap och popcornen och sen blev det idol hos grannarna.
Det var mycket trevligt, det är alltid roligt med överraskningar.
När idol var slut gick vi ner på stan och det blev en fortsatt trevlig kväll :)

Jag är djärv och skippar frukosten idag.
Anledningen är att jag och pappa ska äta kebab till lunch och då vill man vara hungrig.
Kvällen och natten kommer spenderas på Repslagarvägen.
Jag ska absolut inte klaga.
/S

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0