what if I say you're not like the others

At the moment väntar jag på att min mor ska komma över.
Vi (läs hon) ska betala min studentmössa och lära mig tvättmaskinen.
Jag tyckte att det var dags att tvätta innan jag måste börja använda mina reserv underkläder.
Ni vet sånna som man egentligen inte tycker om och bara använder när det är en nödsituation.
Så imorgon har jag tvättid på förmiddagen, 07 - 14, som jag ska tvätta.

På torsdag ska jag luncha med mina favoriter.
God mat, trevligt sällskap och skitsnack, ja tack.
Det är precis vad jag behöver.

Och på tal om god mat, jag poppade aldrig några popcorn igår.
Och inte öppnade jag en dricka heller.
Jag har bästa knepet för att inte äta onyttigt, borsta tänderna.
Alla vet ju hur äckligt det är att äta med tandkrämssmak i munnen.
/S


Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag har också kommit på det knepet, f1 bra med tandborsten asså

2008-10-29 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0