se på fan

När jag kollade min inkorg på mailen hade jag fått ett nyhetsbrev från Darin.se.
Jag visste inte att den hemsidan fortfarnade existerade.
Och ja, jag är medlem där.
Anyway, han har tydligen spelat in en ny låt som kommer att spelas på radion från och med måndag.
Och alla medlemmar fick ett erbjudande om att köpa låten innan den nöts på radion.
How cool isn't that?
Menart, så jag köpte den ju självklart!
10 kronor fattigare.
Fan.

Aja, utgång ikväll på egen hand.
Mina myndiga vänner ska rocka fett på Safiren till Barbados och då undrar ni säkert varför jag inte ska dit.
Men se ni det ska jag. Tror jag. Om jag kommer in utan att betala vill säga.
Wish me good luck!
Annars får jag gå till krogen och ta hand om min fulla kusin.
Det kan faktiskt också vara underhållande.
En gång fick jag ett sms av honom som löd:
"Är på väg ner på stan nu. Jag är full igen. Fuck."
Jag garvade som en tok.
Idioten hade nog inte varit nykter på hela veckan.

Nog tjatat, time for dinner!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0