baby you're the best part of my day

Elin bjöd på McDonald's idag.
Det kallar jag att vara en riktig vän.
Våra planer på att steka i solen gick sådär.
Det blev lite stek och lite kyla.

När jag kom hem var det bara att torka upp kiss efter den nya hundjäveln.
Det spelar ingen roll hur länge man är ute med henne för hon kissar aldrig,
och sen när man kommer in springer hon direkt in i köket och gör en gul pöl på golvet.

Och ikväll har jag ingen träning att passa eftersom jag har sagt ifrån.
Nu slipper jag känna den där ångesten som kommer varje måndag.
Att vara ledare är inte min grej.
Då är det roligare att träna själv.
Och om jag ska vara ärlig så saknar jag det ibland.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0