boring

Att göra ingenting kan vara skönt men också sjukt tråkigt.
Idag är en sån dag när det är tråkigt.
Det värsta är att morgondagen ser likadan ut.
Fast det ska jag nog göra något åt.
Allt blir ju trots allt vad man gör det till.

En långpromenad i skogen med hunden är det mest ansträngande jag har gjort idag.
Och det är faktiskt ganska ansträngande!
Lyra tycker ju att det är så kul att lukta på allting,
så man måste hålla koll på henne hela tiden för annars är hon borta.
Ibland önskar jag att jag hade en hund som var mer chill.

Och var fan är min familj?
När jag vaknade efter en liten tupplur var det ingen hemma.
Jag är intresserad av att veta vad det blir för mat ikväll, jag är hungrig.

Annars mår jag kalasbra!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0