friday I'm in love

Jag har en pojkvän med körkort.
Det gör att jag slipper cykla till skolan.
Eller okej, jag slapp cykla idag.
Tack för det.

Den här helgen blir en nykter helg, igen.
Ikväll blir det bio med Elin och Maria.
Vi ska checka Patrik 1,5 och jag förväntar mig att den är bra.
Lördagens planer är tacos, tacos, tacos!
Har jag sagt att jag gillar det?

Nu ska jag packa upp alla mina väskor som jag har med mig från pappa.
Jag kommer nämligen befinna mig på Baldersgatan en vecka framöver.
"Okej, då åker vi till Grekland nu då?" som Olle uttryckte sig när han såg all packning.
Men vadå, jag har ju bara med mig det nödvändigaste.

Kanske att jag hinner måla om naglarna också innan middagen.
Just nu är mina naglar så konstiga.
Typ spricker på mitten.
Ogillart!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0