halsont

Här har ni en bra låt såhär på kvällskvisten.
Skit i videon.

Jag börjar tro att jag måste gå till doktorn snart.
Jag är inte en av dem som springer till sjukhuset stup i kvarten,
men nu är det tredje veckan som jag har ont i haslen.
Jag har inte ont 24/7, utan det brukar komma 2 - 3 ggr per dag.
Det är inte alltid samma sida utav halsen, det varierar.
Det känns som det sitter en sten i halsen och det gör grymt ont att svälja.
Det gör ont även när jag bara sväljer saliv och självklart ska man alltid svälja mer då.
Nej, jag är trött på det här nu.
Jag kanske går till skolsyster imorgon eller så väntar jag en vecka till och ser om det går över.
Hur som helst så ska jag sova nu.
Då känner man inte att man har ont.
Sleep well cykelställ.
/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0