head over heels

Dålig uppdatering i helgen.
Jag har haft bättre saker för mig.
Jag kan med glädje meddela att Hanna har åtevänt från Turkiet.
Har inte sett henne än men om jag känner henne rätt så är hon brun, rödbrun var din färg va?
Lagom till den första kommer hem åker den andra bort.
På onsdag är det Emmas tur att besöka Turkland.
När fan är det min tur?
Anyway, brudar jag tycker att vi ska träffas och ha en riktig helkväll när alla är tillbaka :)
Fan för den som bangar!

Jag ska starx åka till Nävertorp och gratta min kusin som blir 15 år idag.
Shit vad fort tiden går, redan byxmyndig.
Nästa år är det Jespers tur.
Jag kan inte fatta att han ska börja nian.
Och jag då, jag tar studenten!
Hur fan gick det såhär fort?
Men som sagt, allt det händer nästa år.

I övrigt har min helg varit toppen.
Den kan förkortas med ett ord, Olle.
Och så får det mer än gärna fortsätta.
/S
I dont know what you do, but you do it well
I'm under your spell

Kommentarer
Postat av: Denice

vi åker till turkiet 8:e oktober

2008-09-22 @ 20:37:22
Postat av: E

JA eller hur FAN för den som bangar

2008-09-22 @ 22:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0