Lager 157

Som sagt, det stod Lager 157 på dagens planering.
Jag, Martin, Grihp och Bäck satt som passagerar när Elin körde bilen mot Hälleforsnäs.
Det blev en heldags tripp som var mycket trevlig.
* Lunch i Flen
* Fika i Hälleforsnäs
* Allsång i bilen
* Skrik på Elin när killarna trodde att hon skulle krocka med en traktor
* Mycket skratt, speciellt för mig och elin
Och så huvudaktiviteten, besök på Lager 157.
Jag blev besviken. De hade inte mycket att erbjuda.
Jag fick bara med mig tre toppar hem men till ett väldigt bra pris.
105 svenska kronor gick min shopping på. Godkänt.

Nu har jag skrivit klart Ingers uppgift och skickat iväg den med ett sånt där fiffigt mail.
Nu ska jag kolla om det är något intressant på teven.
Kort skoldag imorgon, vilket är skönt.
/S

Kommentarer
Postat av: E

haha " vi tänkte stanna och ta en macka här"

2008-09-08 @ 23:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0