gott & blandat

Nu kommer det bli en sådan där härlig blandning i inlägget.

För tillfället lyssnar jag på min favorit låt, curly sue.
Ofta har man en anknytning till låtar och tycker att de är bra just därför.
De kanske påminner om något roligt, eller sorgligt.
Man kanske var inne i en period när man nötte sönder just den låten.
Eller så är det som curly sue är för mig, den är helt enkelt bara jävligt bra!
Den enda förknippningen jag gör med den låten är Takida..
Det är nog det jag älskar med låten, den ger mig gushud och ett leende på läpparna.
Jag hoppas att jag aldrig tröttnar på den.

Annars är jag väldigt mätt efter tacopajen.
Det är lätt att det blir för mycket av det goda.
Och imorgon blir det ännu mer av det goda,
fast den goda kan det nog inte bli för mycket av.

Jag har fått ett mail från Christian Eklöw.
Hoppas för er skull att ni vet vem det är, en idol.
Han undrar om jag vill vara statist på ett bröllop på söndag.
Det låter lockande att dra med sig elin för en filminspelning i stockholm.
Vi får se hur det blir med den saken.

På fredag blir det utgång och krogen.
Den här gången ska jag inte vara nykter.
Mohaha, jag längtar!
/S

Trollhättan 21 - 23 november med mina charmtroll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha INTE va nykter. menart..men min vilohelg då? den får väntaaa.

fan va kul det skulle vara att dra på inspelningen.

2008-09-17 @ 22:46:43
Postat av: Anonym

oj, från ELin men de fattad uuu

2008-09-17 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0