nära döden upplevelse

Jävla spindel jävlar!
Jag hade nyss en svart långbent spindel ca 1 meter ifrån mig.
Och alla som känner mig vet vad det resulterar i, skrik, tårar och en darrande kropp.
Eftersom jag är själv hemma och eftersom jag absolut inte kan sova när jag vet att det finns en spindel i lägenheten,
var ju JAG tvungen att döda den. Jag med min spindelfobi!
Fyfan, har nog aldrig darrat så mycket av en spindel förut.
Mitt mordvapen bestod av en sopkvast och jespers sko.
Tårarna har torkat men jag darrar fortfarande.
Om det regnar imorgon har ni mig att skylla.
/S


Kommentarer
Postat av: jessica

sofie, det regnar idag.

jag skyller på dig :D

2008-09-02 @ 07:08:29
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se/
Postat av: sofie zetterberg

det regnar idag,

haha.

Men jag är helt på din sida när det gäller spindlar.

2008-09-02 @ 07:22:46
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/
Postat av: Mari

jag förstår dig, jag har oxå en fruktansvärd spindelfobi! :/:'(

2008-09-02 @ 11:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0