sunshine

Jag har ändå rätt soft schema.
Och nu kan jag stryka två lektioner till eftersom jag har handledarkurs
och behöver då inte gå på några lektioner utan gör allt hemma.
Men då återkommer det där med att ta eget ansvar och inte skjuta upp allt...

Idag har det varit myckt tid till stek.
Gled till skolan klockan tolv för att hinna se estetarnas sångkonsert som vi kirrat ljuset till,
sen lektion med den flummigaste läraren på skolan och sen var dagen slut.
Jag och elin gled, asså vi snackar cykel, till stan och köpte godis och spenderade eftermiddagen i solen.
Det är schteek.

Jag ska strax fylla min redan mätta mage med fiskbullar
och sen ska jag knalla ner till duveholmshallen.
Tur för mig att jag har en vän med körkort så jag slipper gå hem också.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0