the end

Jag har aldrig förlorat en vän så fort.
Och det är inget jag rekommenderar.
Men jag klarar mig, det har jag alltid gjort.
Och det hoppas jag att du också gör.

Nu till något roligare, jag har beställt studentmössa!
Jag tror den kommer bli skitsnygg och jag längtar redan tills jag får använda den.
Jag kommer få längta i över åtta månader,
men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

Tacopaj till middag idag, undetbart!
Hoppas det finns kvar imorgon också.
Jag älskar allt med ordet tacos.

Men nu ska jag sova, första skoldagen för den här veckan imorgon.
Typ den tråkigaste dagen också men vafan, jag är ska inte hänga läpp.
Måste även gratta Therese som tog körkort idag!
Inte illa pinkat på en tisdag.
/S


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack Soffie :D

2008-09-17 @ 09:43:07
URL: http://forsmantherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0