the fight's already won

Nu ska jag strax sova.
Ska läsa lite i About a boy också, bättre att ligga före än efter.
Idag har jag gjort läxan som Inger gav oss.
Nu ska den bara renskrivas och sen är den klar.
Läxan var att skriva en text som framkallar brådska/ångest.
Jag tror jag har lyckats, stundtals iaf.

Det blir Lager 157 för oss som är lediga imorgon :)
Första gången för min del.
Jag hoppas på att hitta ett par snygga jeans.

Det var allt jag hade på hjärtat.
Ingen givande eller spännande dag.
/S

I can't imagine a life without


Kommentarer
Postat av: sv; stephanie'

haha ;)

2008-09-08 @ 11:09:09
URL: http://wahlbergstephanie.blogg.se/
Postat av: hanna

hihi <3

2008-09-09 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0