vi kan se det som en utmaning

Varit medvetslös: nej, inget jag planerar heller.
Hånglat med fler än 50 pers: det gör man väl varje fredagskväll?
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: skämt o sido, nej.
Gjort något riktigt dumt: riktigt så dumt var det inte.
Gjort något du verkligen ångrar: jovars, men det brukar lösa sig.
Blivit full på ett släktkalas: det kommer, det kommer.
Varit full i skolan: skolansdag 2009, here we come!
Blivit portad ifrån en krog: eh, jag kommer knappt ut.
Varit full på julafton: jag brukar spara mig till juldagen.
Varit nykter på nyårsafton: jag hoppas verkligen att mina föräldrar inte söp ner mig när jag var liten.
Slagit sönder en tv: not yet, men det står med på "to do - listan"
Önskat att du var det motsatta könet: har väl tänkt tanken någon gång.
Åkt ambulans: nix.
Gjort nåt olagligt: ibland måste man leva lite farligt.
Fått din mamma att gråta: bara glädjetårar :)
Slagit ner någon: jag har ju en lillebror va.
Skämts över dig själv: det är nog mest andra som skäms över mig.

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta: hm, det måste ha varit elin när vi kollade på film.
Fick dig att gråta: filmen.
Du delade en drink med: alexandra spång.
Du kysste: nu får vi gå way back, emil bäck.
Du gick på bio med: maria flodström.
Skällde på dig: pappa hade vaknat på fel sida imorse.

HAR DU NÅGONSIN:
Tagit droger: nej, nej och åter nej.
Dricker du: dricka bör man annars dör man.
Vem är din bästa vän: elin nyberg.
Vad är du mest rädd för: döden.
Vilka kläder sover du i: ibland i min harrypyjamas och ibland i t-shirt och trosor.
Vad hatar du verkligen: spindlar och när jag inte kommer ihåg filmrepliker.
Varit kär: inte på riktigt.
Är du ett hälsofreak: gud nej, man lever bara en gång.
Är du ensam nu: at the moment, yes.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: nej.
Köpt någonting: tampisar på ica. han i kassan var jätte trevlig och sa "ha en bra dag" till alla kunder.
Varit sjuk: jag har fortfarande ont i halsen.
Sjungit: yes, jag skulle se om jag kunde sjunga yesterday bättre än han i idol.
Sagt jag älskar dig: nej, men skrivit.
Velat säga till någon att du älskar den: nej.
Träffat någon ny: nae.
Saknat någon: japp.
Kramat någon: ja, kramas är mysigt.
Kysst någon: inte det inte.

Kommentarer
Postat av: Therese

härliga svar! :D

2008-09-11 @ 22:26:42
URL: http://forsmantherese.webblogg.se/
Postat av: Alexandra den kola

haha du är rolig du

2008-09-11 @ 22:42:09
URL: http://hejjagärkol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0