what else can I do

Asså när ska myggen försvinna?
Jag har fått exakt åtta myggbett de senaste tre dagarna.
Åtta myggbett på tre dagar!
I september.
Och jag uppskattar det inte precis.
När det ena slutat klia börjar det andra klia.
Aldrig får man en lugn stund.
Suck.

Nu har jag bränt en skiva till klassfesten imorgon.
Nu ska hela klassen få visa vad de går för på dansgolvet.
Klassfesten äger rum hos Bea och endast elever i mplo3 får infinna sig.
Man får även ta med sig sin partner men alla har ju inte en sådan.
Fast jag har elin, vi är ju rätt tajta.

Ikväll blir det popcorn till Idol.
Men vad är det jag ser när jag kollar tvtidningen, inget ghost whisperer?
Vad fan är det för jävla stil?
Det är ju alltid ghost whisperer på torsdagar.
Jag har liksom längtat efter det här avsnittet sen kl 22 förra torsdagen.
Det slutade så jävla spännande!
/S

Kommentarer
Postat av: sofie zetterberg

jag reagera också, fan jävla tv!

2008-09-04 @ 21:27:29
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/
Postat av: E

haha jag satt faktist och tänkte "hon kommer säkert inte göra en skiva kommer börja i morrn försent och sen skita i det" fan va du är bäst asså.

2008-09-04 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0