I try to hold on but it hurts too much

Fy fan för att åka bil i tio timmar.
Instängt, varmt, obekvämt och tråkigt.
Men nu är det avklarat och jag är återigen i katrineholm.
Det känns riktigt bra.

Nu kommer det jobbigaste, packa upp.
Lika bra att göra det nu för annars kommer väskan stå ouppackad hela veckan.
Jag packade ju smart så det är bara två väskor.
Se där fick jag med packa i varje mening.
Hittade ingen bra synonym på det.

Ingen skola för mig imorgon.
Har dragit på mig öroninflamation nu också.
Jag tänkte att det är lika bra att få alla sjukdomar på en gång så slipper jag dem sen.
/S

Kommentarer
Postat av: ny

vafan va har du nu gått och dragit på rej? uuusch

2009-04-13 @ 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0