less is more

Idag var det Casablanca så jag har suttit på aulans obekväma stolar hela förmiddagen.
Seriöst, varför har de inga armstöd?
Vid tolv var det slut och då var jag pepp på en kebabtallrik men det sket sig när kön var sjuhundra meter lång.
Istället blev det potatissallad här hemma, jag tror jag skulle överleva länge på det.
Fruktansvärt gott!
Jag fastande framför några OC-avsnitt men nu ska jag vara duktig och plugga till provet på torsdag.
Har även andra läxor att göra men får se hur mycket jag orkar.
/S

skit på spegeln


 


Kommentarer
Postat av: Shara

Vad har jag nu missat? Vad för prov? :O

2009-04-21 @ 18:22:21
URL: http://sharasaid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag var inte där halva tiden rn gång och jag höll på att dö av min träsmakande röv.

2009-04-21 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0