once I hade it right it was all too late

Jag hoppas verkligen att det är boken som är dålig på att förklara och inte jag som är dum i huvudet.
Jag fattar ingenting när det gäller att räkna ut pålägg och lägga till moms på det.
Kul att jag har prov på det imorgon, dööööh.

Jag behöver en balkavaljer.
Det finns tre personer jag kan tänka mig att gå med.
Den första är upptagen, den andra ska inte gå och den tredje är för ung.
Fortsätter det så här så blir det ingen bal för min del.
/S
           nian

Kommentarer
Postat av: zac efron

jag kan gå med dig!!!

2009-04-22 @ 22:22:10
Postat av: zac efron

jag kan gå med dig!!!

2009-04-22 @ 22:23:08
Postat av: zac efron

jag kan gå med dig!!!

2009-04-22 @ 22:24:02
Postat av: harry

du kan låna min bror, han ställer og upp =)

2009-04-23 @ 16:27:55
URL: http://alexandraspoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0