tidsfördriv

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - född 84, lättare att säga år än ålder.
Hur många har du varit riktigt kär i? - en.
Vad tycker du om kärlek? - så länge den är lycklig är jag för.
När kramade du någon sist? - igår.
Kramade du någon speciell person? - jadå.
Har du svårt för att bli kär? - det skulle jag påstå.
När kysste/hånglade du med någon sist? - det var inte allt för länge sen.
Ångrar du det? - nej, kyssas är mysigt.
Är du singel? - yes.
Är du kär? - nej.
När fick du senast en komplimang? - idag.
Har du hånglat med någon av samma kön? det har hänt, men jag föredrar killar.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - nope.
Hånglat med någon riktigt ful? - nej, varför hångla med fula när jag kan få snygga?
Hånglat med fler än 50 pers? - jag slutade räkna vid 45.
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? - jag drar linjen vid fyra.
Gjort något riktigt dumt? - tror det.
Gjort något du verkligen ångrar? - snarare inte gjort något som jag verkligen ångrar.
Varit nykter på nyårsafton? - klart.
Åkt ambulans? - nej, bara suttit i en när den stod stilla.
Gjort något olagligt? - ibland måste man leva farligt.
Blivit polisanmäld? - så olaglig är jag inte.
Slagit ner någon? - inte harry inte.
Skämts över dig själv? - jag bjuder på mig själv, men vissa gånger har det blivit lite jobbigt.
Sagt jag älskar dig och menat det? - jag säger det bara när jag menar det.
Tar du droger? - jag klarar mig bra utan.
Dricker du? - med måtta.
Vilka kläder sover du i?- dem jag somnar i.
Vad hatar du verkligen? - spindlar, när jag inte kommer på filmrepliker och pyttipanna.
Varit kär? - yes I have.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - jag trodde nog det när jag var liten men nu vet jag att det inte var kärlek.
Är du ensam nu? - nej, det är fullt hus hos farmor.
Vill du gifta dig? - om jag hittar någon som jag inte tröttnar på.
Vill du ha barn? - självklart.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - förutom jag, Tom.
Såg dig gråta? - elin och sandra.
Fick dig att gråta? - min vurpa på tunnelbanan, jag skrattade så att jag grät.
Du gick på bio med? - mamma.
Skällde på dig? - Lyra, höhö.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nix.
Kramat någon? - japp.
Pussat någon? - nej.
Köpt någonting? - jadå, lika bra att passa på när farmor betalar.
Sjungit? - jag kan inte låta bli att sjunga med i min nya favoritlåt.
Saknat någon? - om jag har!

Kommentarer
Postat av: harry =)

Slagit ner någon? - inte harry inte.



HAHA

2009-04-11 @ 11:41:23
URL: http://alexandraspoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0