you don't know how lovely you are

Det blev utgång igår också.
Förfest hos mina grannar med randomfolk innan jag och alexandra gick till lilla krog.
Resten av sällskapet gick till Statt men vi har ju inte ålderna inne.
Dock roade vi oss bra på lilla ändå, lite mobbade kanske men inget vi led av.
Roligaste var när alexandra skulle köpa en drink.
Hon sa att hon ville ha en svart och fick en irish coffee.
Hon tycker varken om kaffe, whiskey eller grädde.
Men det funkade bra ändå, gott ihop tydligen.
Jag tjänade även hundra kronor.
Alexandra gav mig en utmaning som jag antog.
Vad den gick ut på behöver vi inte gå in på.

Det har alltså varit en riktig harry-helg.
Det har jag absolut ingenting emot.
Vi får styra upp snart igen.

Idag har jag varit i norrköping och köpt en studentklänning.
Skönt, då var det gjort.
/S

Kommentarer
Postat av: alexandra

utmaningen nämns i min blogg :)

2009-04-26 @ 19:27:54
URL: http://alexandraspoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0