för mycket av det goda är underbart

Gårdagskvällen var mycket trevlig, något mitt huvud påminner mig om idag.
Det var fullt hus hos Weidenbladh's och det är alltid uppskattat.
Allsång, gamla minnen, skratt och lite för mycket av det goda drickat.
Det är dessa kvällar jag älskar att vara i Risbäck.

Eftersom det inte snöade idag passade vi på att åka upp på fjället.
Synd bara att det var en halvmeter vatten på Bosjön så att man nästan körde fast med skotern.
Om det inte fryser på snart så blir det nog inte många fler skoterturer upp på fjället.
Och det vore synd!

Nu ska jag duscha bort skoterlukten innan jag ska rota igenom frysen efter glass.
Om jag har tur hittar jag hallon och blåbär också.
/S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0